nickoline og supermann Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Vi er 6 nattevakter med jobb hver 3. helg. Dvs. alle skulle hatt hver 3. helg. så skreddersyr de en turnus for ei og putter henne inn på helger i et avlastningshjem. så kommer ei tilbake fra permisjon og gir henne fri hver 3. natt til lørdag fordi mannen hennes vil ha henne mer hjemme. Denne uka har hun tatt ekstravakter på sykehuset. dette er hennes helg. jeg har sagt for lenge siden at jeg kunne ta natt til lørdag. nå viser det seg at mannen min er pålagt jobbing i helgen og vi har ingen barnevakt. Spurte i dag om jeg kunne få slippe å jobbe natt til lørdag likevel. Nei, svarte han. Da må jeg prøve å bytte. Med hvem da. Det er jo ikke min vakt. Min makker jobber jo med meg og ei jobber og ei er sykemeldt. Større sjangse for å vinne i lotto jo. Jeg har f.... jobbet alle røde dager unntatt 17 mai og har 120% i år selv om jeg er ansatt i 60% I desmeber får jeg etterbetalt 100 timer med overtid. De har jeg måttet krangle meg til før de fant ut at jeg har rett. Takka for at man står på gang etter gang. Nå skal ikke jeg jobbe mer ekstra ihvertfall. Ikke tale om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå