Gå til innhold

Maserier, hvor lenge og når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ligget våken store deler av natten pga maserier, 7 timer sammenhengende sann ca. Jeg går utifra det var maserier, da de var regelmessige og de tok tak i rygg, mage og lår. De var ikke vonde, heller ubehagelige som sterke menssmerter. Idag er ryggen helt gåen, og jeg er helt utmattet. Vær så snill, ikke si at det skal være sånn de siste ukene før fødsel starter?

Hvor lenge kan/bør jeg gå rundt med regelmessige maserier før jeg ringer føden?

Jeg er 36+1 idag, så har fortsatt litt igjen til termin,... (har fått stoppet premature rier tidligere). Hodet festet seg forresten natt til igår,...men jeg aner ikke om jeg er moden. Har i skrivende stund uregelmessige kynnere,.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns du bør snakke med føden. Hos meg tok det et halvt døgn fra kjga hadde sånne ryggtak til fødselen startet. HAdde kynnere mellom det.

Skrevet

jeg hadde modningsrier/maserier i 56 timer;(

Skrevet

Kynnerene jeg har nå er harde, men de tar ikke tak i lår og rygg så mye som i natt. Heldigvis.

Har eksamen imorgen, så jeg har ikke så veldig lyst å kontakte føden før jeg må. Prøver å lese til eksamen, så vil ikke kaste bort tid på å finne ut at det er lenge til fødsel,...

Skal få pakka sykehus-bagen før jeg legger meg for kvelden hvertfall, bare i tilfelle. (Ringer sikkert føden om det blir reprise på gårsdagens natt, orker ingen eksamen etter det tror jeg,...)

Gikk maseriene dine førstegangsmamma-1dag over til fødselsrier? Eller er du fortsatt gravid?

Skrevet

Jeg er i alle fall skrudd sammen slik at jeg får masse kynnere når jeg er litt stressa. Det kan jo være at dette med eksamen gjør at kroppen er litt på høygir! Lykke til med dagen i morra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...