Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 har ei på to mnd, å savner veldig det å vere gravid. flere?
Amanda- Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 både og.. savner og ha grunn til og ha mage.. hehe... ingenting passer...er bare 3 uker siden fødsel da-..men.. hehebare 6 kg til, så er jeg der jeg begynte..
LadyLuck & Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 kan få være gravid for meg noen dager, er møkk lei, ikke lett med stoor mage på en sliten mamma som er fulltid med en på 11mnd
Modenmamma40 Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Savner det ja,merkelig nok da jeg var kvalm i ni måneder og hadde masse vondter. Men husker det gode. Sparkene, ultralydene, holde på den gode magen og lure på hva som var der inne. Er jo et under hele greiene og man blir veldig overveldet både under graviditeten og etter fødselen. Er fantastisk å bære på og få en baby. Vil liksom ha fler og oppleve det igjen, men nå er jeg nok for gammel. Kvalme i ni måneder med en liten en fra før vil bare gå utover alle. Skal jo jobbe oppe i alt dette her etterhvert også. Får kose meg med han jeg har.
oblix Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Absolutt ikke! Var i dårlig stand gjennon hele svangeskapet, men hvis formen hadde vært bedre så kanskje... Når jeg tenker etter, så savner jeg sparkene...men det er det hele:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 hadde en grusom forferdelig fødsel sist gang, men vil så gjærne ha en til. savner veldig følelesen av å vere gravid. men fødselen skremmer meg så......
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Enig med modenmamma40. Jeg hadde også et veeldig slitsomt svangerskap, men husker det gode. Sparkene, å følge med i boka hva som skjedde med fosteret uke for uke osv. Nå er vesla 7mnd, hvor ble tiden av?! :-))
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Savner magen og sparkene=) Det å holde på magen å vite at det er en liten nydelig baby der inne.. Spenningen..=) Men jeg var veldig bekymret for lille hele tiden, han sparket lite. Å det var en ekkel følelse å stadig måtte inn på føden for å sjekke. Så jeg er kjempeglad nå når jeg kan holde han i armene mine og se til han hele tiden=D I stedefor at han er gjemt inne i magen.. Men tiden går fort.. Han er 9 mnd. nå.. Jeg savner spedbarnstiden litt å. Den forsvant i mye gråting og magevondt.. Det syns jeg er synd, at den tiden gikk så fort, å at han hadde så vondt. Husker liksom ikke at han har vært så liten..=/
lenis&bebis Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Har liksom "glemt" hvor mye jeg plagdes med det ene og det andre.. Hadde helt jævlig bekkenløsning, og måtte gå til fysioterapeut fra uke 16 i svangerskapet.., hadde nyrebekkenbetennelser gang på gang og måtte gjennom flere antibiotikakurer... Men ca. 15 min. etter snuppas fødsel sa jeg til mannen min at "vi må iallefall ha en til!" Så jeg gleder meg, forunderlig nok!!! til å gå gjennom dette en gang til.. Hmm, rart.
Super-Langbein Skrevet 6. desember 2007 #11 Skrevet 6. desember 2007 Hehe, savner det ikke i det hele tatt, enda det var et knirkefritt svangerskap. Bedre å være lett og rask til beins, og ikke være en noen trenger å ta spesielle hensyn til. Men sparkene var koselige, og så var man jo aldri alene med seg selv hehe..
Mor di! Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 Fikk vite for ti min siden at ei venninne er gravid, og kjente at det rykte litt i livmoren...hehe... så savner det litt ja, selv om det kun er 4 mnd. siden jeg fødte... =)
Yrha Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 Ja, savner den store magen. Og at alle rundt meg var så spente og spurte hvordan det gikk hele tida. Nå har oppmerksomheta dabba av litt
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 savner det noe vanvittig:) hadde et kjempetøft svangerskap, men savner det alikavell...magen føles så tomm...det har den gjort de siste året...
petite fleur Skrevet 6. desember 2007 #15 Skrevet 6. desember 2007 Nei, savner det ikke! Jeg kunne ikke ta på meg skoene selv engang pga bekkenløsning, gikk hjemme uten sokker hvis jeg våkna etter at samboeren min var dratt på jobb....Også den hiukkinga da.....nurket hikka nesten hele tiden (føltes det som), og det var så ekkelt;( Nei, takke meg til en sprell levende, nydelig baby som jeg kan kose meg med når jeg vil!
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 6. desember 2007 #16 Skrevet 6. desember 2007 Ja, savner det noe utrolig... Droemte at jeg var gravid igjen i natt og var saa happy enda det bare er 4 mnd siden sist foedsel!! Savner all oppmerksomheten ja som nevnt ovenfor, og foelte meg veldig frisk i hele svangerskapet, savner sparkene og spenningen... Faar haape det ikke blir saa lenge til neste gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå