vesla83 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 er i uke 14+4 i dag og syntes ikke jeg har fått noen mage og ikke kjenner jeg noe til den lille ennå:(er dette normalt??? Jeg får helt dilla jeg..har fått time til ultralyd den 3 januar:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Ja,det er helt normalt. Så ingen ting på meg elle rkjente noe før jeg var 18 uker på vei.
musslingen Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Hei! Tror det er ganske vanlig, ja. Spesielt hvis det er første gang. Jeg ligger en uke etter deg, men kan ikke si at jeg merker så stor forandring enda jeg heller..Men det kommer helt sikkert!
Mininni Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Dette er fullstendig normalt. Ikke bare normalt, men hadde du merket noe allerede nå hadde det egentlig vært uvanlig. Magen kommer når den kommer. Alt er helt individuelt. Noen får mage tidlig, andre sent. Uke 14 er uansett sjeldent tidlig å merke bevegelse (kun et lite fåtall gjør det). Mange merker det fra rundt uke 17-18, men noen ikke før etter uke 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå