Gå til innhold

Jenter,ta vare på dere selv!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye om og men,bestillte jeg time på spaa med velsignelse fra sambo. Det var rett og slett helt nydelig,fotbehandlig,dyprens og til slutt spray-tan(skal på julebord i morgen).

Råder dere til å spare noen kroner og ta dere tid til dette i svangerskapet,koster litt,men er så absolutt verdt det:)

Blir fort en gladere gravid kvinne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo skal spandere masasje på meg og spandere 5000 kr til shopping på meg etter svangerskapet.. så gleder meg til å få en ny garderobe.. :)

Skrevet

Fruktis: Hvor var du hen og hva betalte du?? Jeg vil også.. Hadde trengt det nå kjenner jeg....

Skrevet

Hei!

Drar på spa til helgen! Overnatting og middag og deilige behandlinger.... Åååå , det blir så digg. Bursdag-gave fra mannen...:-)

Skrevet

Sjefen til sambo spanderer behandling før julebordet i morgen!!! GLEDER MEG:)

Skrevet

Hvor drar dere da?? Og hva betaler dere?? Jeg synes jeg har fortjent litt spa-behandling jeg også ;o)

Skrevet

Jeg var i vestfold,kommer jo helt ann på hvor du bor hen,men her er hvertfall hva jeg hadde og hva jeg betalte:)

Fotbehandlig:

Fjerning av hard hud,pleie av tånegler,lakking av tånegler,og mye sliping under føttene,tok ca 60 min, kr 350

Dyprens:

Ordentlig rens først av ansikt,peeling,ansiktsmaske,napping og voksing av øyenbryn,farging av vipper og bryn,også fjerning av kviser samt noe annet hu holdt på med som jeg ikke så:) ca 60 min,kr 540

Spraytan: 2 ganger manuell spraying(er så brun atte) ca 30 min,kr 400

Tilsammen den nette sum av 1300(men,sååå verdt det!! )

Skrevet

Kan anbefale Hud på Aker Brygge, der er de veldig flinke.

Skrevet

Hei! :) Hvor i Vestfold var du Fruktis? Jeg tenkte nemlig å ønske meg det av min sambo :)

Skrevet

Hvor i vestfold er dette himmelrike? Ble positivt overrasket av prsen jeg

Skrevet

Er fra Vestfold selv, hvor var du hen?? Trenger virkelig et par timer med stell!!

Skrevet

dytter denne og håper på et svar jeg.. Hvor i vestfold har du vært?

Skrevet

Åh, det hørtes deilig ut! Tydelig at du koste deg og at det ga en liten piff sånn helt på slutten.

Her er det imidlertid "no can do". Med tre unger og hus og jobb kommer mors velbehag langt nedpå lista av prioriteringer... og penger bruker jeg på alt annet enn meg selv. Håper dere som er førstegangs tar dere tid til noen ego-trips i løpet av svangerskapet, for det blir definitivt en annen opplevelse neste gang.

Men pytt, når jeg er 40 og ungene er store, så er det min tur;-)

Kos dere, jenter!

Skrevet

Hei igjen:) Jeg får ikke svart deg på mld(mamma-ylle),står at enten er postkassen din full ellers kan du ikke motta fra meg,men till alle som lurer ang spa i vestfold,var på kroppen spa og velvære i Stokke:) Håper jeg har gitt noen gode tips til slitne gravide:) Lykke til i "himmelriket" :)

Skrevet

i morgen skal jeg teste ut et sted i oslo som heter liten og stor hud og spa (litenstorspa.no) her har de egne behandlinger for gravide og hver onsdag har de barnepass, så mamma kan kose seg litt selv med små barn. dessuten har de åpent på søndagene også. så jenter, dere kan jo sjekke hjemmesidene de har, jeg fant iallefall en del av intresse, og dessuten syntes jeg ikke prisene var så ille heller til å være i oslo. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...