Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Ser de reklamerer så om den fra gilde nå.. mmmh!! den som er snurret med tråd... heter vel bare kokt juleskinke tror jeg. Men er dette også farlig for gravide?
Mininni Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Kokt er kokt, altså varmebehandlet. Spis i vei!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 er det sant? Så bra!! du reddet dagen min ) Trodde liksom alt sånn kjøtt var litt farlig jeg... Er jo nesten redd for å spise noe som helt! Lurer på åssen de klarte å få friske barn før altså.. Før vi fikk alle disse advarslene! Men men.. nå skal jeg kose meg med juleskinke!!
Mininni Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Det er nok ikke noen egentlig forskjell på prepareringen av kokt juleskinke og vanlig kokt skinke du får kjøpt som pålegg i butikken hele året (bortsett fra at sistnevnte er i skiver, da... ). Så dermed ikkeno problem så lenge du forholder deg til holdbarhetsdato! Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå