Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Ligger på sykehuset m smertepumpe. Sambo snakker ikke så mye om det og jeg har store problemer med hvordan jeg skal være i denne adventstiden m 2 små barn. Redd for å være for trist og for glad... Stakkars sambo og ikke minst svigermor!! Måtte bare he en utluftning..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Sender en trösteklem Vet hvordan det er når noen i när familie har kreft! Min bestemor döde for noen år siden og min far fikk vite at han har kreft noen dager för jul i fjor.. Det var tungt, spesielt siden jeg også var gravid i förste trimester med mitt förste barn.. Ord er vanskelige å finne i en slik stund...Du får bare pröve deg frem...
Linchen Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Hei vennen, dette var leit å høre. Har dessverre altfor god kjennskap til denne drittkreften (mistet broren min da han var 17 år, + begge svigerforeldrene mine), og sender deg mange styrkeklemmer for at du skal få overskudd til å støtte mannen din i denne vanskelige tiden. Ikke lett dette her. Tror du gjør lurt i å skape åpninger for samtale. Evt at du spør mannen din rett ut om det du lurer på og forteller han om tankene du baler med. Vis han mailen du skrev hvis du synes det er vanskelig. Jeg ønsker dere tross alt en fredelig jul, ta godt vare på hverandre.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 uff 17 år? kan jeg spørre hva slgs kreft han hadde?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Tusen takk for støtten og klemmene!! D hjelper veldig i denne tunge tiden!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå