Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Jeg hoerer hjemme paa 1 tri, men dere her inne er nok best aa sporre siden det er lenger siden dere foedte. Jeg saa til min skrekk og gru at jeg ser ut som et bombekrater nedentil (snart 5 mnd siden fodsel, sydde en del men ikke totalruptur), men ikke bare det, jeg er helt "moerk" der. Regner med det er hormonforandringer, men er det noen som vet om det noensinne vil forandre seg? Jeg synes selv jeg ser utrolig lite sexy ut - snufs.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 jeg ser iallfall helt lik ut nedentil som før fødsel, tok flere mnd enn 5 før alt var tilbake til normalen. Hadde ikke annerledes farge da men...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 17 mnd siden jeg fødte og ser ikke så verst ut, men føler at jeg ser veldig "åpen" ut... Er heldigvis ikke blitt noe videre, for sexen er veldig bra
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har aldri født, kun tatt ks-men kan svare på det med misfarging iallfall. Jeg ble mørkere i farge nedentil da jeg var gravid, men det forsvant etter fødselen. Husker ikke eksakt når-men normalfarga nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå