Mamma'n til lille David Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Sto i dusjen i dag, og når jeg skulle vaske meg på beina la jeg merke til at lårene mine er blå.. som om jeg har stått ute i kulda i lang lang tid å fråset.. hva kommer dette av? kan det være vann i kroppen? har nemlig hatt utrolige ømme fingre i de siste dagene..de er stive som istapper etter jeg har ligget i ro en stund.
singo Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 vet ikke helt,men jeg har opplevd det samme på leggene.spesielt etter at jeg har tatt av meg støttestrømpene,og så stikker/prikker det i beina...får også kvite flekker på de.. jeg er også plaget med vann i kroppen,stive fingre, så kansje det er pga det?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 ja det er nok at du har mye vann,og da blir sirkulasjonen nedsatt. sitt med bena høyt!!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 jeg har det samme problemet, men p' brystet og puppene:( kan det og v're vann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå