Gå til innhold

til dere som har silicon??


Anbefalte innlegg

Skrevet

1) er du fornøyd med det???

2) har du hatt noe som helst problemer i ettertid??

3) hvordan var operasjonen??

og hvordan følte du deg etter operasjonen? tok det lang tid før

du kom deg etterpå?

4) og hvorfor gjorde du det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) veldig fornøyd!

2) hadde litt ammeproblemer (operert inne rundt brystvorten, så mest sannsynlig kuttet melkegang på ene brystet)

3) operasjonen tok 20 min, veldig greit :) var helt ba etter 2 uker, verst første uken.

4) puppene mine stoppet å vokse da jeg var 13, brukte a cup, og da jeg var 22 fant jeg ut at nok er nok, ville ikke gå hele livet uten puppper!

Skrevet

flere eller??? blir gla for mange svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...