Uwimana Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 1) er du fornøyd med det??? 2) har du hatt noe som helst problemer i ettertid?? 3) hvordan var operasjonen?? og hvordan følte du deg etter operasjonen? tok det lang tid før du kom deg etterpå? 4) og hvorfor gjorde du det??
BettyBoob Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 1) veldig fornøyd! 2) hadde litt ammeproblemer (operert inne rundt brystvorten, så mest sannsynlig kuttet melkegang på ene brystet) 3) operasjonen tok 20 min, veldig greit var helt ba etter 2 uker, verst første uken. 4) puppene mine stoppet å vokse da jeg var 13, brukte a cup, og da jeg var 22 fant jeg ut at nok er nok, ville ikke gå hele livet uten puppper!
Uwimana Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 flere eller??? blir gla for mange svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå