Hjertemor Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Vet ikke hva vi skal finne på, er mye fint som det er litt tidlig å kjøpe synes jeg. Men tror det blir et akebrett og en stol til Baby Born. Dere da...???
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Hos oss skal hun få noen nye bøker, Elias dvd og masse hjemmestrikket klær til Baby Born dukken hun allerede har og den hun får fra mine foreldre til jul. Ellers får hun en dukkevogn fra den ene tanten og en ulldress fra en annen tante. Tror hun får penger fra svigers. Ellers vet jeg ikke hva hun får fra resten.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 -mye duplo -fisher price laugh and learn computer (litt tidlig enda, men data er det store.. så kan like godt begynne tidlig -My little pony sak som kan prate norsk -Akebrett/ evnt ski
polarn & pyrene Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jenta mi er nå 2 år & 7 mnd.HUn får: -Ski -brio togbane -litt dukke utstyr. -V-smile, tv spill med Ole Brum. -klær -bøker -dusty støvsugeren (den reklamen som var på siden her). Det er det familien har kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Snuppa mi på 2 år og 8 mnd får billetter til Disney On Ice i Spektrum. Så vi tar en familietur dit i januar. Ellers har vi ikke tenkt å kjøpe noe mer. Vi blir 13 stk på julaften og regner med at det blir veldig mye gaver. Venter derfor til etter jul og ser hva hun trenger. Får hun ikke ski og snowracer, som står på ønskelisten, kommer vi til å kjøpe det.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Regner med det blir et lekekjøkken, hun har sett et i lekebutikken og det var kjempestas, og hun ville nesten ikke være med hjem igjen, for det var så morro (det stod utstilt).
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Tror jeg skal kjøpe astrid lindgrens dvdpakke:)
Tommage♀♂ Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 På julemorgen får hun en bok i strømpen, og på kvelden får hun lekekjøkken og en leke-kjøkkenmaskin. Tro kopi av Bosh sin, hehe=)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #11 Skrevet 15. desember 2007 -dukkeseng -duplo. MASSE! -puslespill -bøker -dukkeklær
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 15. desember 2007 #12 Skrevet 15. desember 2007 Vi har kjøpt: *My little pony,snakker norsk *Trehjulsykkel Besteforeldre: **Akebrett med ratt **Godstol **klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå