Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva vi skal finne på, er mye fint som det er litt tidlig å kjøpe synes jeg. Men tror det blir et akebrett og en stol til Baby Born. Dere da...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss skal hun få noen nye bøker, Elias dvd og masse hjemmestrikket klær til Baby Born dukken hun allerede har og den hun får fra mine foreldre til jul.

Ellers får hun en dukkevogn fra den ene tanten og en ulldress fra en annen tante. Tror hun får penger fra svigers. Ellers vet jeg ikke hva hun får fra resten.

Skrevet

-mye duplo

-fisher price laugh and learn computer (litt tidlig enda, men data er det store.. så kan like godt begynne tidlig ;)

-My little pony sak som kan prate norsk

-Akebrett/ evnt ski

Skrevet

Jenta mi er nå 2 år & 7 mnd.HUn får:

-Ski

-brio togbane

-litt dukke utstyr.

-V-smile, tv spill med Ole Brum.

-klær

-bøker

-dusty støvsugeren (den reklamen som var på siden her).

Det er det familien har kjøpt.

Skrevet

Snuppa mi på 2 år og 8 mnd får billetter til Disney On Ice i Spektrum.

Så vi tar en familietur dit i januar.

Ellers har vi ikke tenkt å kjøpe noe mer. Vi blir 13 stk på julaften og regner med at det blir veldig mye gaver. Venter derfor til etter jul og ser hva hun trenger. Får hun ikke ski og snowracer, som står på ønskelisten, kommer vi til å kjøpe det.

Skrevet

Regner med det blir et lekekjøkken, hun har sett et i lekebutikken og det var kjempestas, og hun ville nesten ikke være med hjem igjen, for det var så morro (det stod utstilt).

Skrevet

Tror jeg skal kjøpe astrid lindgrens dvdpakke:)

Skrevet

På julemorgen får hun en bok i strømpen, og på kvelden får hun lekekjøkken og en leke-kjøkkenmaskin. Tro kopi av Bosh sin, hehe=)

Skrevet

-dukkeseng

-duplo. MASSE!

-puslespill

-bøker

-dukkeklær

Skrevet

Vi har kjøpt:

*My little pony,snakker norsk

*Trehjulsykkel

Besteforeldre:

**Akebrett med ratt

**Godstol

**klær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...