Gå til innhold

Fuerteventuras i vinterferien..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har vært på Fuerteventuras i Februar? Ser så utrolig fint ut der, men det er viktig med litt varme, og det er man vel ikke garantert i februar...

Noen som vil si litt om hvordan det er der? Skal reise med mann, to barn på 2 og 6 og to tenåringer på 16 og 17..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuerteventura er ei fantastisdk øy. Jeg har forelsket meg helt i Corralejo, en liten by nordøst på øya. Har pleiet på å være der i november/desember, og da er det varmt som en god norsk sommer. Det du må være obs på på Fuerteventura, er vinden. Dette er den av Kanariøyene som regnes for vindsurferenes paradis, det blåser myye. Men husk og at dette er en varm vind. Det som er litt skummelt med denne vinden, er at når du ligger på stranden så gjør denne vinden at du ikke merker hvor intens sola egentlig steker. Derfro er det fort gjort å bli solbrendt.

Men når du ser bort i fra vinden, er Fuerteventura et paradis i mine øyne. Mye god mat, og stort sett hyggelig lokalbefolkning.

God tur.

Skrevet

vært i coralejo i april...... holdt på å blåse bort. synes egentlig det var litt kjedlig der!

Men bedre en Gran Canari. Selv ville jeg nok valgt Tenerife. Blåser ofte en del der også da men........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...