Gå til innhold

Kino?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 29, og for et par uker tilbake var jeg på kino, og det var veldig ubehagelig. Jeg klarte ikke å finne en god sitte stilling, og følte at korsryggen ble nummen hele tiden pga tyngden av magen. Det resulterte i at jeg ikke fikk med meg noe av filmen, og helt sikkert plaget vettet av de som satt både foran, bak og ved siden av meg siden jeg ikke klarte å sitte i ro.

Lurer derfor på om noen har noen råd om å sitte behagelig på kino, eller om det rett og slett er best å droppe å gå på kino under svangerskapet.

Er det forresten farlig for babyen med høye, plutselige lyder, og reagerer den på at jeg skvetter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå kjenner meg igjen, jeg var på kino i helgen å den varte i hele 2 timer og 30 minutt. Blei vondt i ryggen tilslutt. Men syns igrunna det gikk greit da, men makket hele tiden med å finne behagelig sitte stilling.

Om setene er harde, hvorfor ikke ha med ei mjuk pute? Kanskje det hadde funket! hehe:)

Tror ikke lydene å sånn har så mye å si for barnet, det er godt polstret inn til magen. Uten at jeg skal si det for sikkert, men de hadde vel sendt advarsel om viss ikke.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...