hrmpf Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Er snart to uker siden jeg tror jeg hadde eggløsning. Testa idag, midt på dagen med CB, og fikk et svakt positivt kryss. Testa så igjen nå nettopp med QR, og fikk da ingen strek.... Har drukket en del i mellomtiden da... Men, hva skal jeg tro?? Kommer til å ta en ny test imorgen tidlig med morgenurin. Krysser bare fingrene nå altså...!
Clemencia Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har jo alltid hørt at CB er mest pålitelig, men ikke vet jeg.. Uansett så krysser jeg fingrene for deg jeg, og håper på at d er en liten spire som klamrer seg fast Lykke til!
Tez_ Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 QR er mere sensitiv enn CB. Se på tester på www.pernille.info. Men...hvis ikke hcg er så høy enda og du har drukket mye så blir det jo veldig vannet ut..er best og ta det på morgenen for da har det samlet seg mye hcg?! (vil vel tro du er gravid!) Så hvisker ett stille gratulere! =) Lykke til i morgen tidlig, håper du jubler på badet! =)
hrmpf Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 Tusen takk for svar damer! Tror nok jeg er gravid ja, men jeg venter med den helt store jubelen til jeg har tatt en ny test imorgen:) Bare sånn for å være på sikre siden:)
hrmpf Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Og joda, jeg er gravid!!! Positiv test idag tidlig med CB Digital!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer sååå mye!!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!
hrmpf Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 Tuusen takk! Nå håper vi bare lille spiren holder seg på plass......Vil ikke gå gjennom det å miste en gang til.. Men, Quick Respons testene er fremdeles helt hvite........... Men, en svakt positiv CB og en positiv CB Digital. Joda...jeg må jo være gravid
Tez_ Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer så mye! Artig! QR er nok ikke så pålitelig da! Kose deg masse! Og håper den lille klamrer seg fast! =)
hrmpf Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2007 Tusen takk! =) Lykke til du også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå