Gå til innhold

dere som er på overtid.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere mye over term å merker dere tegn til noe???jeg er såååååå utolmodig!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 4 dager over. Har merket en del kynnere og bitte små antydninger til smårier, men ingenting å snakke om. Er fryktelig lei. Blir kun det jeg tenker på om dagen. Familien ringer hver dag og spør hvordan det går....litt slitsomt må jeg si. Her blir det ikke barn med det første :o(

Skrevet

Føler som deg, hadde termin om mandag. Har 2-3 cm åpning og hode er langt ned i bekkenet. Er moden, en jordmor har kjent på meg og tøyd. Men jeg får bare mer vondt i magen-menssmerter og tak i ryggen. Men det vil ikke ta seg opp. Har prøvd alt!!!!!!! Er så lei av å gå å ha små vondt hele tiden.Lykke til!!!

Skrevet

Jeg aner ikke hvor moden eller om jeg er moden jeg. Hverken jordmor eller lege har kjent på meg. Spurte legen på mandag, hun sa at hun ikke er flink til det og hun sa at jordmoren min gjorde ikke slik med mindre jeg begynte å kjenne ting på slutten. Skal til henne på mandag, så hvis ingenting her skjedd til da, KREVER jeg en undersøkelse. Med mitt 1.barn kjente de flere dager før termin. Hadde ihvertfall en liten anelse på hvordan jeg lå an. Datteren min kom 1 dag over UL termin.

Har heller ikke merke at slimproppen min har gått.

Skrevet

jeg hadde også term på mandag..merker fint lite...endel sterke kynnere/små rier på kvelden,men blir aldri noe mer enn det.er såååååååå lei!!!!!alle ringer å sender sms hele tiden å spør..rabler snart!!!er så lei av å svare at ingenting skjer....skal til jordmor idag,å må nesten sjekkes.forrige fødsel gikk veldig kjapt å vi bor så langt fra sykehus,så har begynt å få litt småpanikk.......håååååper noe skjer snart med dere alle!!!inkludert meg selv:)

Skrevet

Jeg hadde termin 27 november og er 10 dager på overtid.

Var moden når jordmoren sjekket meg sist torsdag, men hadde ikke åpning. Har vært 2 ganger på akupunktur etter termin for å få gang på fødselen.

Har hatt litt smårier de to siste dagene og prøvde meg på to ts lakserolje osndag kveld, men det skjedde ikken oe :-(

I dag skal jeg på overtidskontroll, men hvis alt er ok med baby/morkake osv måtte jeg regne med at jeg ble sendt hjem igjen og komme tilbake på ny kontroll på mandag.

Krysser fingrene for at det kommer en haug med rier de neste timene :-)

Skrevet

uff,uff...føøøøøøler virkelig med deg!!!!!!lykke til!!!!!

Skrevet

Lykke til alle sammen.

Kanskje vi får et Lucia barn, hadde vært koselig, men ser absolutt frem til å få babyen ut før d :o)

Skrevet

du stoooore meg tid!!!!må ikke si det............jeg SKAL føde før den tid!!!!:):)

Skrevet

Jeg håper da virkelig jeg også gjør det. Takler ikke å gå slik i 6 dager til :o( Tenkte å løpe opp og ned trapper i morgen, så får se om det virker. Har bekkenløsning, så har ikke vært så veldig aktiv i det siste. Innbiller meg at det har litt å si :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...