LadyLuck & Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Som de fleste sikkert har fått med seg så venter vi en liten til. og Atekatten blir storebror i en alder av 14mnd. Vi hadde i utgnspunktet tek å kjøpe tvillingvogn, men nå driver alle å sier at det kke er nøvendig, at det holder med søskensete på den vogna vi har fra før. Syns dette er litt tidlig, da Atekatten ikke går på egenhånd enda. Og dessuten er den vogna vi har fra før begynt å bliganske slitt (arva den, så Atekatten er nr2) Trenger tips, råd og evt gode argumenter( til å overatle samo)
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Hvis han er 14 mnd da babyen blir født hadde jeg uten tvil kjøpt søskenvogn.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 jeg hadde tenkt å kjøpe søskensete til å ha på vogna, men vogna klarte ikke vekta av min store 18mnd gamle jente. Så jeg ville uten tvil kjøpt tvillingvogn/søskenvogn. Jeg gjorde det, men siden største er i barnehage og nå er blitt så stor, 2år, så er det svært sjelden vi bruker den da, så jeg bruker mest den vanlige vogna..
LegallyBlond Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Hadde helt klart kjøpt meg en søskenvogn! Har det til mine med 25 mnd mellom, og hadde ikke klart meg uten den! Du kan jo vente litt å sjekke ut den nye phil and teds vibe (eller hva den heter den nye modellen som skal komme), der har søskensetet flere innstillinger slik at det sikkert blir en ok hvilestilling også, noe som man ikke kan si at p&t sport setet har...Da får du søskenvogn og singelvogn i ett!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Hadde ikke vært i tvil engang! MÅ jo ha tvillingvogn hvis han er 14 mnd når han blir storebror! Jeg hadde ikke klart meg uten vogn til tuppa når vi er ute i byen o.l. og hun er snart 2 år. De blir jo fort slitne og da er det greit å kunne legge de til å sove i vognen
hegelina Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Ikke hør på hva alle andre sier, kjøp tvillingvogn! (bare pass på at den er GOD!!) Tenkte selv at jeg ikke trengte tvillingvogn og kjøpte ny quinny vogn til minsta(storebror på 2 brukte den andre som sovevogn i bh) Plutselig finner mannen ut at så lenge jeg går hjemme med minsta, trenger ikke storebror gå i barnehage, og siden vi slet økonomisk sett så måtte jeg jo si meg enig i d...) så det ble til at vi tok han ut av barnehagen, solgte quinnyvogna (sportsdelen) til en 3 del av prisen jeg ga for den(brukt i 2 mnd..surt) kjøpte en drittdårlig brukt tvillingvogn(sku deg i hjel typen..) som jeg ikke gidder bruke lenger, nesten like stress at han går selv hehe... Uansett, argument for at du kan kjøpe tvillingvogn... Rekner med at Atekatten fremdeles sover på dagtid å slik...? tviler på at det er noe behagelig å sitte i et lite, stivt søskensete... Det er mye bedre da å investere i en god tvillingvogn som begge ungene kan ligge å slappe av i, når du er ute på turer å slik (tror det er det beste argumentet jeg kommer på..) Tross alt kommer nokk antageligvis både Atekatten og den nye til å bruke vogn noen år til enda
Loyloy Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Søskenvogn er tingen tror jeg. Han er for liten til å skulle gå selv hele tiden, blir fort sliten og hva gjør dere så om bare en av dere skal noe med begge barna? Jeg får 2½ år mellom mine og vi SKAL ha søsken vogn, men vi bor også i KBH, og det er fort gjort at det blir litt kaotisk.
LadyLuck & Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2007 hvilke tips har dere da til søskenvogn/tvillingvogn (har forelska meg litt i teutonia team s4)
LadyLuck & Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. desember 2007 evt. hvilken søsken/tvilling vogn har dere, og er dere fornøyd?
Loyloy Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 Det er en bra vogn men min personlige mening er at de sitter litt for langt ned i den. (mot bakken og eksosen altså). Min favoritt er Easywalker Duo. Jeg Drømmer om en RØD!
LadyLuck & Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. desember 2007 hva er prisen på den? håper liksom å hode oss under 10.000 med regntrekk,softbag etc.
Loyloy Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 ca 7000 med en bag tenker jeg... her i dk koster den 6000,-
Loyloy Skrevet 6. desember 2007 #15 Skrevet 6. desember 2007 Her er link til priser osv: http://www.easywalker.no/no/info.htm
Carnivale Skrevet 6. desember 2007 #16 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har ikke søskenvogn selv, eller behov for det, men ser folk stort sett er veldig fornøyd både med TFK, Easywalker og OTH sine vogner.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 6. desember 2007 #17 Skrevet 6. desember 2007 Hei, ville absolutt kjøpt dere en søsken/tvillingvogn når det er så liten aldersforskjell. Men det kommer jo selvfølgelig ann på behovet deres. Dersom dere ikke er ute å triller så mye, eller pleier å kjøre til døren, eller pleier å være sammen om barnepasset, ville jeg sett det ann.. Jeg venter på enda en liten tulle, og får da 17 måneder mellom mine og føler at jeg må ha søskenvogn. Jeg er alltid alene med de (sambo jobber MYE), og jenten går ikke i barnehage, ikke kan jeg kjøre bil heller .. så da må jeg kjøre dobbeltvogn. Jeg skal kjøpe en Jané powertwin http://www.jane.es/construye/index.php?fuseaction=fitxa&tipo=1&id_producte=126&categoria=&id_intro=#box2, Lykke til med valget!
*mammamia* 83 Skrevet 6. desember 2007 #18 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har baby travel sin, Veldi god og stilig design og ikke minst BILLIG! Den koster 3800kr + bag som er vendt mot deg til 799kr. Du finner den på reflex sine sider. Jeg er veldig fornoyd med den. anbefalest på det sterkeste!
LadyLuck & Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 6. desember 2007 har ikke bil.ogkommer til å være mye alene med dem siden sambo er fulltidstudent
LadyLuck & Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 6. desember 2007 flere forslag? (må være med delt reguerbar rygg, da babyen kommer til å ligge og Atekatten sitte)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #21 Skrevet 6. desember 2007 http://www.onetreehill.nl/index.php?sub=2&sub2=2&language=OTH_text_UK Holder en knapp på denne vogna jeg. Har den selv i "enkel" utgave. Behagelig og god vogn som er enkel å kjøre, lett å legge sammen.
LegallyBlond Skrevet 6. desember 2007 #22 Skrevet 6. desember 2007 OTH skal være veldig god, og smal er den også. Så den på BArnas Hus til 5999 eller 6999, da skal den bli under 10 000 med hardbag til babyen og regntrekk.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. desember 2007 #23 Skrevet 6. desember 2007 kjøp søsken vogn/ tvillingvogn sparden dere har, greit å ha sovevogn om eldste skal gå i bhg og trenger sovevogn der ev. så er dengrei å brukenår ikkeeldste skal være med men deretrenger en tvillingvogn helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå