Elle Vilde Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Har en del symptomer på graviditet, som jeg skrev her i går kveld, bruker minipillen, men skulle hatt mensen for noen dager siden... Tok akkurat en test - ikke morgenurin selvsagt... Men, skjønner ikke hva den betyr... Litt gravid, kanskje? Clearblue-test som skal vise et kryss hvis man er gravid. Min test viser en helt tydelig vannrett "ikke-gravid"-strek, og så er det noen prikker over streken der den loddrette streken kommer hvis man er gravid. 4 prikker på den ene siden, og 1 prikk på den andre siden, altså der hvor sidene av streken ville ha vært hvis det hadde vært en loddrett "gravid-strek". Prikkene har samme farge som den vannrette streken, og den består jo også av masse små prikker når du ser den på nært hold, men disse er jo tett i tett, mens min loddrette ikke er særlig tett... Ingen prikker under linja, bare disse 5 over. Noen som har opplevd dette, og var dere gravide eller ikke gravide? Ble jo ikke særlig klokere av dette må jeg si...
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Med mindre disse prikkene er på samme sted som gravidestreken skulle ha vært hadde jeg ikke fått noen forhåpninger. Men ta en ny test med morgenurin i morra.
små Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 har du bilde? Hvis ikke gå nn på www.pernille.info (tror jeg) så kan du se forskjellige bilder av positiv CB test.. Men vil uansett anbefale deg og ta en ny test morra:)
Elle Vilde Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 Jo de er på samme sted som graviditetsstreken skulle vært, men bare over linja... Er så usikker nå, og angrer skikkelig på at jeg ikke kjøpe en test som bruker ord...
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Skjønner ikke hva du menr jeg... kan ikke være på samme sted og over på en gang? Uansett tror jeg du burde ta en ny test, umulig å vite ellers )
Elle Vilde Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 takk, tittet på pernilleinfo nå, men ingen hadde prikker slik som min test. Hmmm, hva er dette for noe da?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 kan du ikke ta bilde av testen å legge ut her da? Jeg testet svakt positivt i slutten av juli 30 og 31 tror jeg det var, var så svakt at enn nesten ikke så streken, uka etter var den veldig positiv og nå har jeg en baby i magen som skal komme i april.
små Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Det kan jo være en feil på testen... ? ville kjøpt en ny en med engang jeg:P hehe
Elle Vilde Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2007 Jo, skulle gjerne tatt bilde, men har ikke digitalkamera...
Elle Vilde Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2007 Nå føler jeg meg skikkelig dårlig til å forklare her, altså :-) Jeg prøver igjen: Altså, hvis man er gravid kommer et kryss i vinduet og hvis man ikke er gravid kommer en vannrett strek. Jeg har en tydelig vannrett strek, og der hvor den loddrette streken skulle vært er det 5 prikker. Alle disse prikkene er der hvor streken skulle vært over den vannrette linja. Den delen av gravidstreken som skulle vært under den vannrette linja er det ingen spor av, altså ingen prikker. Min "gravidstrek" består altså av 5 prikker, men siden alle ligger over ikke-gravidstreken danner de ikke noe kryss, men en T som står opp ned. Skjønner dere det nå da?
Elle Vilde Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. desember 2007 Har ikke kamera på mobilen heller, dessverre...
små Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 Så vanskelig du skulle være da :/ hehe kjøp deg en ny test..og fortell hva resultatet er da:)
~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2007 #15 Skrevet 6. desember 2007 hehe.. nå skjønte jeg. Det var faktisk jeg som tenkte litt feil her. Mente at gravidestreken var den vannrette, men det er selvsagt motsatt. Ikke godt å si hva som er årsaken. La tesetn ligge noen timer å se på den igjen. Men første snuppa mi var testen neg etter 5 minutter, men 3 timer etterpå var den vsakt positiv. Kan være en feil på testen din også, for ofte er det vel en svak men helstrek om den er positiv.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. desember 2007 #16 Skrevet 6. desember 2007 jeg er enig kjøp deg ny test og ta, spennende dette.
Elle Vilde Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 6. desember 2007 Ja, det skal jeg gjøre, men tror jeg venter noen dager, for hvis jeg er gravid er det jo tydeligvis så lite hcg at det nesten ikke synes. Skrekkblandet fryd her nå... Passer ikke så bra hvis jeg er gravid, men samtidig har jeg jo lyst på flere etter hvert... Får se om noen dager (hvis jeg klarer å vente, da)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #18 Skrevet 6. desember 2007 det du mener er altså at gravidstreken ikke er helt utfylt? kjøp digitaltest med en gang og test live=)=)=)
Elle Vilde Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 6. desember 2007 ja, nettopp! Endelig noen som skjønte hva jeg mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå