Gå til innhold

Sjaman er en helt idiotisk gal dame!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våknet jeg brått og brutalt, det slo meg plutselig at du for noen mnd siden spådde at jeg skulle bli gravid i september.

Og du fikk rett!!!!

Du sa også at det ville bli ei jente, det gjenstår å se, skal på Volvat nærmere jul. Magefølelsen sier jente :)

Så da våger jeg å spørre om du kan se når det blir fødsel.... ? 090974

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha ler her jeg...nå tastet jeg svar uten å se på termindatoen og egentlig bedre slik...

får opp datoen 11 jeg da...

lykke til..

klem

Skrevet

Fikk rett på meg også.. ble spådd jente, så får se om den spådommen også slår til ;) Trodde spådommen skulle falle i grus, men gikk på første (og eneste) forsøk den mnd så det gikk akkurat..hehe..

Bruker et litt annet nick nå til jeg blir lenger på vei siden det er flere som kjenner meg her inne.. vil ikke ut med nyheten ennå.. er 6+2 :)

Skrevet

Jeg ble også spådd av Sjaman, og hun sa at jeg kom til å bli sammen med BF igjen i september/oktober.

Trodde ikke noe på henne, men jammen hadde hun ikke rett!

Hun spådde også ny baby sanrt, men det tror jeg nok ikke at stemmer. Bruker spiral, og skal ikke ta den ut på mange år.

(Samtidig som det hadde vært koselig med et barn til...)

Hmm... Vet jammen ikke hva jeg håper på, jeg...

Skrevet

Kanskje det blir 11. mai da, på pappan`s bursdag :o)

Du ser ikke mnd. da?

Har termin 2.juni

Skrevet

Åhh. dette synes jeg er spennende!! Lyst til å spå meg også?

2 ting jeg lurer på: Om jeg blir gravid i nærmeste fremtid ( sluttet på pillen for 1 mnd siden) evt hvilket kjønn det blir, og om det er fare for at det blir tvillinger ( ligger i familien)

Og om mannen min kommer til å havne i en jobb i utlandet for en lengre periode i nærmeste fremtid?

trenger du fødselsdatoen min? 270581

Åhh.. spennende! Håper på svar:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...