*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Forrige fredag var jeg hos legen og fikk målt hcg..den var da 3780 og i går tok jeg en ny prøve pga blødning, hcg var nå oppe i 17 703... Virket så grådig mye syntes jeg.. Er d normalt????
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. desember 2007 Dytter.. kanskje noen vet....
Adalis Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 hCG dobler seg for annenhvert døgn, så det du skriver er helt normalt! Regnet litt på det, du skulle vært rundt 15000 på tirsdag, og dermed oppe i ca 30000 idag. Så at du var på 17000 i går er helt normalt! )
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 Går d an å finne ut hvor langt jeg er på vei ut fra dette??? I følge min egen beregning er jeg 6 fullgåtte uker i dag..... Stemmer det??
Adalis Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg kan se hva jeg får regnet meg frem til, tar litt tid! Hehe... Men er umulig å gjette mer enn om du feks er seks eller sju uker, dager er helt umulig, da hCG øker ganske mye individuelt og, den eneste "regelen" er liksom det at den dobler seg. Er du seks uker så vil den fortsette å doble seg til rundt ti uker, da stopper den opp, og etter noen uker har den sunket litt, og ligger på det nivået du vil holde deg på gjennom svangerskapet. hCg er jo det som gir kvalme, trøtthet osv, ganske spennende faktisk!! )
Adalis Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Se på denne siden du, http://www.krakle.com/ventenett/hcg.html Stod en del der! (Stod kun på de første dagene da, ikke ukene) Nå må jeg gå. Lykke til med svangerskapet!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 Tusen takk!!!!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå