Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 jeg lurer litt på hva jeg kan få i bidrag for mine 2 barn om jeg tar det gjennom nav. de er 10 og 4 år. faren skal ikke ha noe samvær på papiret grunnet jobb, han skal kun ha de innimellom når han er hjemme og barna selv har lyst til å reise til han. han har 2 nye barn med sin nåværende kone. utifra nav.no skulle jeg få 3500 for minsta og 3800 for elstemann. men det blir jo feil å regne ut derfra når det blir søsken moderasjon. jeg synes i tilfelle det ble litt mye også jeg da (?!) han har en årsintekkt på ca 350000 og jeg på 160000. jeg har også ny samboer,men ingen nye barn. noen som har noen anelse om hva jeg kan ende på? faren eier hus og har mere utgifter den veien + at hans kone ikke er i arbeid. jeg og min samboer bare leier, og er i full jobb,,,,,, det blir vel kanskje også tatt hensyn til hvor mye han har i gjeld enn meg også? de skal jo også ha råd til å leve som en familie hilsen undrende mamma
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg hadde gitt den oppgaven til NAV trygd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå