storebror og junibaby=) Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 er så lei poteter og likså fløtegratinerte..... noe annet som passer til?
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 hahahah ja sånn går det når en leser overskriftene litt for fort... "har dere flaks?" leser jeg - og skjønner altså lite når du er lei av poteter... hihihi
selfangerkjerringa Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 MEN for å gi et seriøst svar til det du EGENTLIG spurte om: har du prøvd ris eller pasta? det er faktisk ganske godt til laks Hvitvinssauterte grønsaker, ris, og en mild fiskesaus - mmmmm
TurboPrinsessen:-) Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Dette her er veldig godt! : ca 600g laksefilet uten skinn og bein. 100g pesto ( 1glass ) 4 gulerøtter i skiver 2,5dl appelsinjuice 1 løk i skiver 1 ss smør 1 hvitløksbåt salt og pepper Pasta Skjær laksen i serveringsstykker ( findus har ferdigfileter som er super å bruke ) og legg dem i en smurt ildfast form. Fordel pestoen jevnt over laksestykkene. Stek i stekeovn ved ca 150`C i ca 15min KOK PASTA Kok løk og appelsinjuice i et par minutter. Ha i gulerøtter og kok til gulerøttene er møre og juicen kokt inn til det halve. Rør inn smøret og finhakket hvitløk. Smak til med salt og pepper. Jeg er ikke så glad i pesto, så jeg tar ikke så mye på, men det må liksom være der.. Anbefaler denne retten på det varmeste:-)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Nå er jo dette også poteter, men vi pleier å ha råstekte poteter til, synes det er kjempegodt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå