go'matræva og lillegutt Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 De popper jo frem overalt, og jeg er bare 9+5.. Jeg vil jo helst slippe å gå de neste 30 ukene og se sånn her ut.. Og vi snakker ikke om de små kvisene man kan sminke bort, men de digre, knallrøde kvisene som bare ligger under huden og verker, og over hele ansiktet.. Noen gode tips som kan ta knekken på dem?
Maria8 Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Fysj.. Ja, hadde det sånn i begynnelsen jeg også.. Anbefaler lavkarbo-kost ala Fedon. Bra for ALT! Nå har jeg ikke en prikk.
go'matræva og lillegutt Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Ja, hadde jeg bare hatt selvdisiplin nok til å følge en slik diett. ;-)
Mininni Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Gå til en hudpleiesalong, få en dyprensende behandling, og begynn så med produkter fra MD Formulations (da må du altså gå til en salong hvor de bruker og selger det merket). Det er mitt beste tips!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har slitt mye med kviser, så vet hvor jævlig det er å ha det sånn! Det er viktig at du bruker produkter som er beregnet på akne-hud. Det aller viktigste du MÅ UNNGÅ er alt som inneholder mineralolje - eller parafinnium liquidium som det heter på latin. Det tetter igjen huden og forverrer kviser veldig. Viktig også at du renser og fukter daglig. Anbefaler Yanor sine produkter mot akne, de bruker jeg. www.yanor.no Kjøp rens, serum og krem så er du godt på vei. Ellers; drikk mye vann, og IKKE klem på byllene. Lykke til!
mumitrolletermammantilmille Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 har sliti med kviser jeg og. har prøvd alt. men så prøvde jeg silikol skin fra vita. det ble min redning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå