Gå til innhold

Er alt ødelagt....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår blir 9 mnd til helgen. Vi har hatt gode kveldsrutiner som har fungert for oss og tulla i flere mnd, og hun har sovet for det meste frem til ca kl 0530. Men nå styrer hun verre... Hun legges som vanlig ca kl 1930, men våkner opp mellom 01-04 og vil ikke sove lenger. Hun skal opp, og får et skikkelig ras hvis vi ikke står opp med henne.

Har derfor gjort det da, for ingen av oss orker å høre på sånn hyling, og spesielt ikke om natten.

Har dere noen forslag på hva dette kan være, og hva vi evt kan gjøre?

Vi tenkte etter noen netter om det kunne være separasjonsangst, og flyttet derfor sengen hennes tilbake til soverommet vårt. Men dette har ikke hjulpet syns vi.

Er takknemlig for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det rett og slett være at hun er sulten? Gir du henne melk når hun våkner?

Skrevet

Jeg tror ikke hun er sulten for hun blir tilbyd pupp men vil ikke ha. Dessuten sluttet jeg å amme henne på natten for flere mnd siden, og hun spiser seg ordentlig mett til alle måltider på dagen.

Jeg ammet henne i natt da, kl 01 men måtte likevel sitte oppe med henne til 0230 før vi sovnet begge to på sofaen.

Andre forslag?

Skrevet

tenner kanskje? sønnen min holder på sånn i perioder når han har smerter pga tenner som kommer....

Skrevet

prøv å gi en paracet for å utelukke smerter f.eks tannsmerter.

Skrevet

Hvor lenge varer periodene da? Syns hun har på sånn i 1 uke nå. Vi smører gommene hennes med dentinox hver kveld. Kanskje hun har blitt "immun" mot det?

Skrevet

Ja, det går an det. Men man kan ikke gi paracet hver gang ungen ikke vil sove, da gir vi henne bare leverskade da. Men det burde hjelpe endel at vi smører gommene hennes med dentinox hver kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...