Gå til innhold

bruker en 3 åring vogn? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker vogn til snuppa innimellom ennå. Men i februar blir lillebror født og tar dermed over vogna¨, så da er det slutt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Om vi skal til byen, ja.

Når hun sover, ja

Men ellers, nei.. da bruker hun beina.

Har kjøpt paraplytrille til byturer nå, er så lei av og hele tiden måtte springe etter ho, hvertall nå som lillebror har kommet til verden

Skrevet

venter nr 2 til sommern.. da er mini 2,5.. bare tenker på om jeg bør ha søskenvogn..? triller endel turer..

Skrevet

Aldri. Slutta et par mnd før lillebror kom. Han er velig flink å gå langt. Går me veldig langt står han på søskebrett når han er sliten.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hadde snuppa vært 2.5 når mini kom, så hadde jeg kjøpt en søskenvogn, uten tvil! Har vært innom tanken nå, men vi har enda ikke reist avgårde uten pappaen. Da er det like greit med en vogn til hver

Skrevet

jeg er hjemme meg mini å blir hjemme med lillebeibien å.. så da er det kansje greit med søskenvogn siden vi ikke har bil..

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde gått for en søskenvogn ja. Kan anbefale phil and teds, er kjempefornøyd med vogna vår!

Bruker den som sportsvogn til eldste innimellom, og kommer til å bruke den som sportsvogn til minste når han passerer året. Og den er helt genial som søskenvogn.

Kommer nye modeller nå rundt årsskiftet, og der har de utbedret de få tingene jeg syntes var negativt med vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...