Babyfacepsycho Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Barnehagen ringte og sa at tulla ikke ville sove. Jeg vet jo at hun har vært forkjølet og at hun nå hoster endel på natten og sånn. Men hun i bhg:n sa at jeg skulle komme med henne idag siden hun var i så fin form på dagen og ikke hadde feber. (familiebarnehage med 4 barn) Har gått bra når dem har vært på tur idag, og hun har vært blid og fornøyd, men når hun skulle sove så sov hun bare en bitte liten stund, så våknet hun igjen og ville ikke sovne om igjen. Så da ringte hun fra barnehagen nå og ville jeg skulle hente henne.
*Labomba80* Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hente henne fordi hun ikke ville sove? Hørtes rart ut nesten:)
Babyfacepsycho Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Ja litt rart er det jo. Jeg skjønner jo at tulla er litt små sliten etter og hoste så fært på natten. Men hun har jo vært i fin form hele dagen, og var visst i ganske fin form nå også, men hun hadde ikke sovet og var jo derfor litt små grinete. Selvfølgelig blir små barn grinete når dem sover litt lite.? Ikke sant? Ja ja. Nå skal jeg da hvertfall reise og hente henne. Så får vi vel se om jeg får ryddet litt her etterpå isteden da.
Babyfacepsycho Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 Og når jeg hentet ungen så lekte hun og var kjempe blid og glad... Selvfølgelig litt klaging når jeg satte henne i vognen og skulle trille hjem uten smokk (for den var jo bortrotet som vanlig) men hun er jo i topp form....
mpmamman Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Er jo bra hun var i god form da,men man blir litt sånn hvorfor ringte de da ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå