Gå til innhold

Hva synes dere om navnet SOFIE?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempe fint.. vi hadde det sjøl men ville ikke ha topp 3 navna:) men super søtt navn:)

Skrevet

Navnet er fint det, men det begynner å bli veldig mange som heter det nå. Det er ikke så innmari stas nå ungen havner i samme klasse med 3 unger som heter det samme. Men det er min mening! ;)

Skrevet

Nyyyyydelig!! Har tenkt på det selv, men pappa'n er overhode ikke enig hehe

Skrevet

Er ikke det med navn litt stedsbetinget?

Har sett at Leander er et super-poppis navn akkurat nå, men ingen rundt her ville vurdert det, for her jeg bor er det et vanlig etternavn.

Jeg tenker på Jonas på gutt, men får også høre at det er veldig vanlig, men vet ikke om en unge rundt i området vi bor som heter det...hmmmm

Skrevet

Det skulle jenta mi hete, men så var ikke mannen min helt med på det:) Men jeg syns det er helt nydelig!

Her blir det Althea Sofie i stedet, det er litt annerledes når Sofie brukes som mellomnavn, syns jeg. Nesten finere alene, spør du meg:)

Skrevet

Kjempefint :o)

Men ser at dette vil snart være på ti-på-topp-lista. Det blir meget brukt i forbindelse med dobbeltnavn i alle fall.

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint, vi skal bruke det som mellomnavn selv. Bryr meg i grunnen ikke at navnet er populært - primærårsaken til at man velger et navn er at man liker det selv, ikke at det er få andre som heter det (selv om det selvsagt er litt kjipt med flere med samme navn i samme barnehage/klasse, men det er sjelden det blir noe problem uansett).

Din Sofie blir jo din Sofie uansett, helt ulik andre små jenter som eventuelt måtte hete det samme :)

Skrevet

nydelig. her skulle egentlig lillejenta hete Ada Sofie:)

Skrevet

Jeg liker veldig godt navnet Sofie. Min elskede farmor het det og jenta vår skal hete Emma Sofie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...