It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Hva er den røredingsen som er rund med en K inni beregnet til???? det er jo en eltekrok og en visp med, de sier seg selv.....men den siste jævelen finner jeg ikke noe logiskt til...
Neijasså... Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Bruker den til det meste, jeg! Ypperlig når man f.eks. skal lage marsipan, brød, sjokoladeboller og en haug med andre ting som er for tykke til å vispes men ikke trenger eltekrok. Bruk den der du ville brukt en sleiv!
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Oki, takk. Men hva gjør jeg galt når eltekroken heller smører brøddeigen ut på kantene framfor å elte den sammen. Tror seriøst den maskina har et hat-forhold til meg....
Neijasså... Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Da vil jeg tro at det er litt for lite mel i deigen. Eltekroken fungerer best dersom det er "hold" i deigen. Alternativt så har du for liten deig, Kenwooden er helt ypperlig til å lage deig til 4 brød samtidig, mens deig til 2 brød er heeeeelt i nedre grense. Må innrømme at jeg skjønner frustrasjonen din, og at jeg baker f.eks. pizzadeig for hånd heller enn å dra fram Kenwooden...
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Det er det jeg var redd for. For holde meg til den lille gamle Braunen til jeg har funne en brøddeig som er god. Baker glutenfritt og det er ikke bare bare. Blir en del prøv og kast til å begynne med.
tyr66 Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Det er den jeg bruker mest.Kjøttkaker, syltetøy, røre smør og sukker hvitt etc.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 igjen jeg er kjempe fornøyd med min kenwood...lager alt i den...små pizza deiger går og veldig fint i den:)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå