Maja☆ Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Er du blitt gravid igjen? Så det på nicket ditt. Gratulerer. Når har du termin? Så det hjalp med de pillene. Lenge siden du fikk positiv graviditetstest? Forresten, gratulerer med dagen i dag. Skal ikke røpe alderen din selv om jeg vet det. Ser inne på nicket ditt at det står født i 1930...
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Neimen heisann, det var lenge siden. Ja endelig klaffet det for meg også. I 13ende pp og første pergo-kur satt det som et skudd. Glad jeg tok den sjansen nå, he he. Har foreløpig termin 23. juli. Testet positivt 19 november, men har ikke hatt nett igjen før idag. Jo takk for begge gratulasjonene, broren min ringte nettopp ang noe annet, og pappa satt i bagrunnen, men ingen av de husket det, ha ha ha. Men hysj, du må ikke avsløre at jeg ikke er født i 1930 he he he.
Maja☆ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2007 Hehe, skal ikke avsløre noen ting jeg. Fikk brev fra A-hus angående ul i går. Der står det at det vil bli vanskelig å oppfylle ønske om ul for terminbestemmelse. Vi håper på å få til flere timer og du vil eventuelt få innkalling. Akkurat som om jeg ikke har krav på å få en gratis ul rundt uke 18. Ringte dem i dag da, og de sa at de skulle se på det og evt finne en plass til meg. Kjefta litt på dem for å si det sånn. Hvis jeg ikke hørte noe innen et pr dager måtte jeg ringe tilbake for å mase. Og hu dama klarte å si at hvis jeg ikke fikk plass så kunne jeg jo kontakte noen for privat ul. Akkurat som om jeg er villig til å betale 1000 til 1500kr for å ta en ul som jeg egentlig har krav på gratis. Det sa jeg var uaktuelt at jeg betalte for noe de skal gjøre. Dritt dette her. Vil jo vite om alle organer og hjerne er i orden, det er jo det viktigste. Drittsykehus. Måtte bare få det ut.
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Ja det hørtes jo seriøst ut. For et sykehus, ha ha. Men du må iallfall mase til de gir deg en time før det er for sent, det har du jo krav på ja. Det prøver seg sikkert og satser på å møte en som ikke kan rettighetene sine..... Selv kommer jeg til å dra nesten to timer unna for å komme på et bedre sykehus en forrige gang. Fritt sykehusvalg er en fin ting, så jeg skal til Voss. Men bare sånn i tilfelle, det er 3D som koster så mye som 1000 - 1500. Vanlig ligger på en 500 - 700 mener jeg. Men uansett mye penger når det egentlig er et tilbud som skal være gratis. Prøv å ring til Nav og forklar situasjonen hvis det ikke ordner seg, kanskje du får det dekket uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå