Bubba75 Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Vesla er bare 2 år og 4 mnd. men snakker ganske mye, så det kommer noen morsomme kommentarer rett som det er. En kveld som det var leggetid, fortalte jeg henne at nå skulle vi først rydde alle lekene og så skulle hun få smokk. Hun så på meg, smilte bredt og sa "nei takk!" Og fortsatte å leke, like blid. Vanskelig å skulle være streng mamma da... I barnehagen hadde den ene assistenten en dag kommet inn på avdelinga, der jenta mi og ei til lekte. Det hadde vært temmelig rotete, men hun hadde egentlig ikke tenkt til å si noe. Da hadde jenta mi sett trassig på henne og sagt "jeg rydder ikke altså!" Assistenten hadde knukket helt sammen i latter.
***lilli*** Skrevet 24. januar 2008 #2 Skrevet 24. januar 2008 Her ein dag spurte eg dottera mi om å rydde opp leikene sine, då ho svara "nei mamma, det kan eg ikkje. Eg er opptatt". Busy dame...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 hehe. disse barna disse barna.... lærer fort at ryding er kjedelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå