Gjest Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Akkurat nå er jeg sliten, på fredag med 2 timers mellomrom fikk de tre eldste vannkoppene, er kjempe glad for at de fikk de samtidig fordi vi får besøk av svigerforeldra mine til jul og svigerfar fikk ny nyre i fjor og må være ekstra forsiktig.Men nå har Marius fått feber så vi får bare se tiden ann om det er vannkoppene han også har...Men svigerfar går klar uansett da har vi regna oss frem til... Jeg som skulle vaska og stelt til jul.Får ikke gjort noen ting her med 4 masete unger, minsten sover ikke på natta heller så går rundt i ei evig tåke..... Jula kommer uansett håper bare det at nå har vi gjort unna all sykdom så en kan få gjort litt fremover :0) Ønsker dere alle en fin adventstid videre :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jøss, ikke rart du er sliten med tre syke barn! Men, det positive er jo at det verste forhåpentligvis er over til julaften:-) Håper det går raskt og at de blir pigge igjen snart:-) Sender masse GOD BEDRING støv til hele gjengen:-))
Maud Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 4 syke barn høres slitsomt ut! Får håpe den siste også får vannkopper da, når dere først er i gang. Jul blir det uansett hva du rekker :-)
Sara Rompompei Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Uff, kjedelig start på adventstiden da.... Men egentlig sikkert litt deilig å få samlet dem også. Hos oss fikk først den ene, og etter 14 dager den andre. Så jeg husker vannkopper med gru... 1 mnd med sutring og kløe hihi. Men husk å ikke slite deg ut. Å vaske til jul er slettes ikke så viktig. Det viktigste er å ha en mor som ikke er fullstendig kake. Kos deg med å pynte i stedet. Demp lyset og tenn masse levende lys. Ingen som ser støv og møkkete vinduer. Det er bare du som gjør det. God oppmuntrings-advents-klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå