Gå til innhold

Kan jeg juble nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i går kveld (ja jeg klarte ikke vente til i morgenen etter) Og den viste negativ med en gang, så jeg gikk ut for å ta en røyk. Det tok fem minutter og så gikk jeg å så på testen igjen og da var det en strek der. Den er svak men tydelig hvis dere skjønner. Både jeg og samboeren så den godt. Og det er farge på den, den er ikke grå. Vil det si at den er positiv. På grunn av at jeg har hatt litt rare sykluser så veit jeg ikke når ikm er. Men jeg fikk positiv el test den 19 november så jeg burde jo ha fått mensen nå ikke sant? Jeg har også gått på pergo denne måneden.

Ååh jeg håper det er sant! Kan det være sant?? :)) Jeg skulle ha tatt en ny test, men det var den siste og lønninga kommer ikke før den 11. Det vil si til tirsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo veldig ut som om testen var positiv da:) Gratulerer så mye!

Skrevet

Ja og jeg har testet mange ganger før i tida, men ingen har noen gang blitt slik. Det må jo være sant. Leste på pernille.info nå og der står det at er det en strek så er man gravid uansett hvor svak den var. ååh jeg tør ikke tro det. Etter 15 måneder med prøving uten noen resultater kan det kanskje vær min tur. :))

Skrevet

Jeg tror jo egentlig jeg våger meg fram med en liten gratulasjon jeg... :) Gratulerer!

Skrevet

En strek er en strek, så lenge man kan se den uten å måtte myse, man skal kunne se den på samme avstanden som man leser en bok, og ikke anstrenge seg! Du er nok gravid:) Håper du tok din siste røyk nå da, og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...