Gå til innhold

urinveisinfeksjon.. er d farlig????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror eg har fått urinveisinfeksjon, har ikkje veldig vondt og skal til kontroll om 4 dager.. er d farlig å gå med d lenge? har begynt å drikke litt tranebær juice sånn for sikkerhets skyld...

Er 35 + 1 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke farlig hverken for deg eller babyen,men det bør behandles,du får medisiner mot det som er helt trygge å bruke under graviditeten,jeg måtte gjennom 2 forskjellige kurer før ejg ble bra. Jeg merket ikke at jeg hadde det engang. Går du for lenge med det så kan det gå til nyrene men da er det snakk om lenge uten å behandle det (tror det er da snakk om uker),så at det går 4 dager før du får behandling skal gå greit.

Skrevet

Jeg kommer akuratt fra legen, for å se om jeg ble helt frisk og ja det er jeg. Jeg har godt med selexid i en uke nå. Doktoren mente, gravide har tendens til å få spredning av bakteriene, fra urin åpningen til langt i nyrere. Derfor er det viktig å få behandlet med en gang. Jeg merket svie i forbindelse med vannlating, også tokk jeg med meg morgen urinen til legevakten. Da fikk jeg antibiotikka med det samme og jeg fikk begynne behandlingen raskt.

Jeg ambefaler deg å gjøre det samme, hvorfor gå med en infeksjon når du kan få behandlet fort?

Har du ikke UVI, slipper du å gå og gruble deg:)

Lykke til!

Skrevet

når jeg venta min første unge får 9 år siden fikk jeg urinveisinfeksjon og jeg ble så dårlig at jeg måtte legges inn på sjukehus og får medisin for det. jeg tror at det ikke er helt ufarlig for ungen for da når jeg fikk ul da når jeg hadde det så lå hjerterytmen på den eldste min på 200 min og han var litt stressa av det. de vurderte og ta ks men det ble det ikke noe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...