Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Her går det stort sett i Nestlè middagsglass. Har laget middag til mini selv noen ganger, men synes det blir så seigt når jeg fryser det...og mini virker heller ikke særlig begeistret. Har inntrykk av at alle mødrene her er flinke og serverer hjemmelaget hver dag stort sett, og da sitter jeg igjen med litt dårlig samvittighet....hmm....Du som lager maten selv, hva er babyens favoritt? så kan jeg og prøve )
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Tror nok ikke det er så mange andre her som står å lager middag spesielt til babyen, koker gamle matglass å hermertiserer dem å putter i frysern...tror de fleste gir av middagen resten av fam spiser som potet og gulrot, kålrabi med litt saus og opphakka karbonade fks:) ellers så går det mye i nestle matglass her å.. går jo ann om du vil å koke litt grønnsaker å kjøpe en saus til å mose opp evnt melk om du har enda! men jeg har funnet ut at det egentlig er likebra med matglass:) det er jo som hjemmelaget:)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Vi er stor forbrukere av nestle og hipp. Har laget hjemmelaget en del ganger men som du sa så egner seg ikke alt til frysing. Har vi middag babyen kan spise så får hun av den. potet og grønnsakene i allefall. kyllingfilet var en hit også. likeså med en par soddboller blanda med potet og gulrot. Men synes det er mest lettvindt med middagsglass:/ så blir ofte at vi bruker det.
En Prins + Prinsesse Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 jeg bruker bare middaglsglass fra butikken jeg!! gidder ikke å stå å lage middag til han før han begynner å spise med oss, å det samme som oss... de får i seg alt de trenger i middagsglassene!!
samboer87 Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Vi også bruker matglass og i tilegg vil han alltid smake lit tpå vår middag:) nå har han akkurat begynt i familiebarnehage og har smakt mye nytt i det siste liket nesten alt:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Her går det kun i middagsglass fra Nestle! Jeg er en lat husmor som ikke gidder å stå og koke opp mye for å fryse det. Og hun spiser middag på ett helt annet tidspunkt enn vi gjør. Hun spiser middag kl 14, mens vi ikke spiser før i 16-16.30 tida.
Lillegutt skal bli storebror Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 Her lages det ikke spesiell mat bare for lillegutt nei..... Når vi er på besøk hos besteforeldre, så har de ofte laget noe som han kan spise. Og når vi har lager middag til oss selv som han også kan ha, så får han det. Og ellers går det i diverse middagsglass. Ikke ha dårlig samvittighet! Jeg har ikke dårlig samvittighet. Lillegutt får det han trenger han, om det er maten vår eller middagsglass, så så lenge han er blid og fornøyd, så er jeg også det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå