Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Dattera min er litt over 9mnd å hun vil helst sove på magen å snur seg dit om natta men hun legger seg da også med hodet rett ned i hodeputa å da får hun jo lite luft,er redd hun skal kveles! Inatt tok jeg puta bort men hjelper lita da hun gjør det samme i madrassen! hvor får jeg kjøpt seler eller noe jeg kan feste henne meg så hun ikke snur seg? hvordan funker disse? kan hun ligge på siden eller funker dem kun på rygg?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Du kan kjøpe en slags pose med seler på i de fleste butikker som har babyutstyr. Ser ut som en kjole men bena er nede i posen. Festes på sidene med seler under madrassen. Blir da tvunget til å ligge på ryggen, kan ikke ligge på siden heller. Kjøpte en til sønnen vår for å unngå at han sto og hylte i timesvis og ikke la seg ned igjen, men den ble ikke mye brukt for det ble en innbitt kamp så jeg fikk for vondt av han... men tror mange barn akstepterer den greit. Det går jo an å prøve, hvis du er bekymret. Forresten høres det ikke så sannsynlig ut at en unge skal kveles på den måten hvis madrassen ikke er veldig myk? Får hun overhodet ikke lagt hodet til siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå