Gå til innhold

må syte litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at eg eksploderer innvendig!!!! 3 måneder siden reiste eg med fly og

barnevogna blei skada, måtte kjøpe ny og har endå ikkje fått erstattning!!!

Et halvt år siden leigte noken kjennte hestehengeren min, hadde et ulykke

og hengeren blei ganske skada og dags dato har dei ikkje kommt ein mm videre i saken. Etter at eg overtok purringer (hørte heile tiden at delene var på veg og alt var ordna) kom eg fram til, at det var et anna forsikringsselsskap som hadde tatt ansvaret, men dei visste ikkje, at det var skade på henger) Nesten ikkje muleg å få skademelding frå han som kjørte, noken lyg i alle fall. Vi snakker om ein henger, som er verdt 80.000!

So fikk eg i dag brev frå UDI (er ikkje norsk statborger) at dei har fått vidaresendt søknaden min om opphaldstillatelse, førstegangen leverte eg den i mai!!! den kosta 3000, som eg allerede har betalt og behandlingstida er 11 måneder! Ho på lensmannskontoret var ikkje sikkert, om eg kunne søke forlenging av den tillatelsen eg har no i mellomtiden, javel.

Det blir vel aldri noke til 01.01. og leverer eg ikkje noke inn til då stopper NAV utbetaling av foreldrepengane....

For ein drit also, henger berre i telefonen og skriver mail og ingenting ordna seg, plus at sparepengane er ganske tom...

ingen må orker å lese dette her, må berre få ut litt sinne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...