Snappie Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Lille er nå 4 mnd og jeg fullammer. Skal på julemiddag på søndag og lurer på om jeg kan spise kålrabistappe. Det er jo sååååååå godt... Noen som vet om kålrabi går for kål? Og at babyen dermed får vondt i magen? Vet jo ikke sikkert før jeg har prøved da... men noen med erfaring???
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Nå prøvde jeg ikke å spise det før jenta vår var 7 mnd, men det gikk helt bra
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg fikk dette servert på barsel, og det gikk meget dårlig!! (Grønn bæsj og skriking _hele_ natta). Jeg var ikke helt i mamma-modus, og tenkte ikke en gang over om jeg burde spise det eller ikke. Spiste ganske masse fordi det er så godt! Det var den lærepengen....Men da var han jo bare noen dager gammel da, de tåler jo mer etter hvert!
velsignet med to Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Lillegutt her er 8 uker, og jeg spiste kålrabistappe på mandag uten at han har reagert noe på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå