Gå til innhold

Amming og kålrabistappe???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille er nå 4 mnd og jeg fullammer. Skal på julemiddag på søndag og lurer på om jeg kan spise kålrabistappe. Det er jo sååååååå godt... Noen som vet om kålrabi går for kål? Og at babyen dermed får vondt i magen? Vet jo ikke sikkert før jeg har prøved da... men noen med erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå prøvde jeg ikke å spise det før jenta vår var 7 mnd, men det gikk helt bra :)

Skrevet

Jeg fikk dette servert på barsel, og det gikk meget dårlig!! (Grønn bæsj og skriking _hele_ natta). Jeg var ikke helt i mamma-modus, og tenkte ikke en gang over om jeg burde spise det eller ikke. Spiste ganske masse fordi det er så godt! Det var den lærepengen....Men da var han jo bare noen dager gammel da, de tåler jo mer etter hvert!

Skrevet

Lillegutt her er 8 uker, og jeg spiste kålrabistappe på mandag uten at han har reagert noe på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...