~sjiraff~ Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Stod opp tidlig og leverte snuppa i bhg. Skulle bare hjem og spise litt før jeg dro på bibl. for å skrive eksamensoppgave. Kom hjem og ble bare så liten og trøtt at jeg gikk og la meg.. sov i 3 (!!) timer til.. Så her sitter jeg nå og har nettopp fått i meg frokosten og bare halvannentime å skrive oppgave på før snuppa må hentes...
Mille** Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Hatt en sløv dag jeg også. Skal på senvakt da, så jeg får nok kjørt meg i dag, det er nok ganske sikkert. Må hente snuppa i barnehagen nå, gubben er blitt syk og greier ikke hente henne. Får håpe han klarer med de her i ettermiddag da. ;o\
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Samme her... Skulle ut og gå tur og være skikkelig sprek i dag, og her sitter jeg og unnskylder meg med at det regner sånn.... Skal til kiropraktor kl 14.30 og ordne korsryggen. Det får bli min aktivitet i dag :oD
Bella Swan Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Her og, lillegutt er syk i dag så vi er hjemme fra barnehagen. Jeg har ikke gjort en ting.... uff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå