ragna Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 men da må du love å ikke si det til noen; drill og hverdags-jakke. fra barna; sjokoladedingser i en pyramide + noen tøffe boxere med skrift.
tett og nett Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 oki lover skal ikkje si d te han..=) hahaha
tett og nett Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Har kjøpt fra Roffen.. dær får han Iron Maiden bilett.
Prins&Prinsessa Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Min fikk så mye fint til bursdagen sin, så blir nok litt mindre til jul. Men han skal få anskikts kre/resn/peeling og slikt tenkte jeg
LizzyG Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Min får et kjempestort verktøyskap, siden han akkurat har bygd seg ny garasje.
Martin+Mamma Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 simpsons playstation spill. han spiller nesten aldri så det fortjener han.men hadde jeg hatt en mann som var hekta,så hadde det blitt noe annet ja;)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 får en bosh drill som han har ønska seg eller så får han en villmarkskniv og en gassbrenner som han også har ønska seg.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 6. desember 2007 #11 Skrevet 6. desember 2007 Sier bare ett ord jeg.....:Byggmakker! Var innom der og gubben fant vel ca 100 ting han ønsket seg til jul:) Har jo så mange duppeditter og kjekke verktøy der, men da må de naturligvis ha interesse for det;) Har ellers på lista: En bok han ønsker seg Kaffetrakter Parfyme (som jeg ønsker for han..hihi) Kjeledress for vinterturer Snekkerbukse og div snekkerklær Spark (Har bare en og den skal jeg ha nå) Fleecejakke Får se hva det blir av alle disse tingene, fint å ha litt å velge mellom;)
theresehar1gutt Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 radiostyrt bil eller fly! vet bare ikke hvor jeg skal kjøpe det enda. men blir på nett da, billigere det.
LadyLuck & Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 hadde store planer om båtur og fotballkamp i newcastle (BIG fan) bare for oss voksne, men umulig å få tak i biletter til fotballen. så nå er jeg ganske blank.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 roberto cavalli smoking, andre dressen har blitt for liten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå