Gå til innhold

Dere som ikke vet kjønnet...ang.vogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har en evig diskusjon her på om vi skal eller ikke skal vite kjønnet (så sant det går an, da) på bebissen vår. Et av argumentene mine for å gjøre det er jo bl.a. dette med vogn-kjøp! Har sett en rød vogn av den typen vi har lyst på til halve prisen, men hvis vi ikke skal vite noe er den sansynligvis utsolgt innen jeg føder. Er jo et sjansespill uansett selvfølgelig, for det er jo ikke garantert riktig det de sier på UL. Men jeg lurer på hva dere gjør?

Venter dere til babyen er født med å kjøpe vogn eller kjøper dere bare en i nøytrale farger?

Den rød eeeeeer så fiiiiiin!! Men den svarte er jo fin og da (og 3000 kr dyrere...blæ...hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av farger på vogn er det vel bare rosa som ikke passer til gutt, ellers går alle andre farger bra til begge kjønn synes jeg. Også rød vogn til gutt. Kan jo bare ha en mørk blå eller sort vognpose...

Skrevet

Vi har et vennepar som har rød vogn til gutt... samt to guttunger i barnehagen der jeg jobber som har rød vogn. Det siller vel ingen rolle. Så lenge den ikke er rosa?? Vi har kjøpt rød vogn, med svart sportsvogn del. Vi venter riktignok jente, men man kan aldri være sikker før etter fødselen:)

Skrevet

synes rød går til begge kjønn jeg

Skrevet

Vi venter jente, men har bestilt Emmaljuna sin Bright Blue i Edge Duo Combi :-)

Skrevet

Jeg personlig kjøpte en nøytral farge på vognen (sort & grå). Vet ikke hvilket kjønn jeg får ennå.

Med min første hadde jeg blå vogn og jeg fikk jente.

Rød vogn passer til begge kjønn syntes jeg. HAdde kjøpt vognen om jeg syntes den var kjempe fin og billig.

Skrevet

Kjøp den røde uansett du. Kjenner masse gutter med rød vogn. Rød er ikke en jentefarge.

Skrevet

Denne rødfargen er litt jentete, altså...hehe...vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men den har en del stæsj på den og... Er skikkleig IKKE glad i rosa, så hvis vi får jente kommer det til å være mye rødt, så jeg assosierer den veldig med jentevogn. Pluss at samboeren min er skikkelig opphengt i akkurat det der -han er god som gull, men fryktelig gammeldags når det kommer til sånt, hehe

Skrevet

Vi vet kjønnet vi da men..

Har gått for en sort vogn, dette er førstemann, men regner med at han skal få en bror eller søster med tiden, så da er det greit med en farge som passer begge kjønn.. =o)

Siden du spør, så antar jeg at du ikke kan bruke vognen du hadde til nr.1..?

Skrevet

Nei, den har blitt lagt på hylla...hehe...brukte den mye i skauen, så demperne funket dårlig,:-). Tror nok vi kommer til å gå for den svarte, ja, for det kan jo tenkes det kommer flere og svart går jo til alt. Skal prøve å passe bedre på denne vognen, så den holder litt lenger, kan du si... :-)

Skrevet

Onkel og tante har rød vogn til gutten sin... null problem:D Kjøp den du, og kos deg med deh:D

Skrevet

Vi vet ikke kjønnet og det er første man (så det blir sikkert flere).

Og vi har kjøpt svart vogn. Så har jeg heller jente eller gutte farge på dyne,vog pose osv.

Pluss at svart er greiere og holde rent:)

Skrevet

Rød er vell ikke den værste fargen, kan jo brukes til begge den?

Jeg har kjøpt begge vognene mine før barna kom. Den første var marineblå og den andre er svart.

Er ikke no glad i masse farger på vogna, da jeg heller kan pynte den med rosa/blå sløyfe eller teppe med farge på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...