*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Er etter med IKM på over 1 mnd nå.. Men bare negative tester så lang. Hadde vært koselig om du kunne sett om det kansje gjemmer seg en spire der.. Er jeg gravid? Får jeg positiv test eller må jeg til legen? Om jeg er gravid kommer det til å gå bra? Takk om du vil svare:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. desember 2007 Glemte fødsels dato! Meg 30.04.87 og samboer 22.06.84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå