bringebærjenta-4.jenta Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Har lest om flere her inne at foreldrepengene utbetales i slutten av hver måned, men i mine to forrige permisjoner fikk jeg utbetalt lønn som vanlig fra arbeidsgiveren min på min faste lønningsdag, 12. i hver mnd. Er det nylig blitt forandring på dette? Eller er det opp til hver arbeidsplass å bestemme utetalingen sel?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Det er opp til arb.giveren. De fyller ut et skjema for lønns-og trekkoppgave på deg, der de krysser ut dette. De får tilbake fra Nav. Ellers er utbetalingen i slutten av mnd, neste utbetaling er 19/12.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 nei, det er visst utbetaling den 15/12
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Nei nei nei - Dette stemmer ikke. Hvis du er fast ansatt når du går i permisjon , er det arbeidsgiver som avgjører ut.bet . dato. Altså , på vanlig lønningsdag. Men om du får foreldrepengene fra NAV , dvs du har vært i abreid i 6 av siste 10 mnd før du går i permisjon , men ikke har mere ansettelse , ol. Så er det NAV - som står for utbetalingen til deg. Å den utbetalingsdatoen er i slutten av hver mnd. Samme dato som sykepenger , ol. Hvis du , som meg , får utbetalt av NAV , vil du i desember få pengene dine på konto den 17 desember. det er alltid litt tidligere utbetaling i desember , grunnet julen. Alle Nav- kontorer har SAMME utbetalingsdato på foreldrepengene. Alt annet av info på det området er bare tull, for jeg jobber i NAV , og kan forsikre dere om at dette stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå