Gå til innhold

Fått fødeplass der dere har søkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor vanlig det er å ikke få fødeplass der man har søkt? Og når omtrent får man vite om man har fått fødeplass? Jeg er bare inne her og sniker fra 1. tri. Var til kontroll i går og da ble det søkt om fødeplass, men min lege sa ingenting om ca hvor lang tid det tar før man får svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok nesten to uker før jeg fikk svar, og da fikk jeg ikke plass der jeg hadde søkt.

Jordmor søkte etter første svangerskapskontroll, da var jeg 13 uker på vei. Håpte på plass på Ullevål, men det der var det fullt. De sendte videre til Asker og Bærum sykehus og de fikk jeg positivt svar fra en halv uke senere.

Tror jeg søkte for sent til å få plass her i Oslo, men vet ikke hvordan det er andre steder.

Skrevet

Niks!! Ikke plass på riksen el ullevål. søkte i uke 9 pga. min f------- fastlege. Ble sendt til asker og bærum. Va hos jordmor i dag hun sa jeg burde klage!! Fikk brev etter 2-3 uker etter vi søkte. Er 14+4 idag!

Skrevet

Au da... Jeg fikk heller ikke time før uke 10 og det ble søkt Ullevål. Har hørt at man må være tidlig ute, derfor frykter jeg at det ikke går... Får vel brev rett før eller rett etter jul jeg da.

Skrevet

Sånn sett er jeg UTROLIG glad for å bo i Nord-Norge!!!! =o)

Slipper å tenke på å søke om fødeplass, og bekymringene det medfører. Her er det bare å troppe opp på UNN når den lille vil ut!

Noen goder skal man tross alt ha når man bor her oppe =O)

Skrevet

Jeg fikk plass der jeg søkte, men jeg var tidlig ute. Ca uke 5/6..Fikk svar etter ca 2 uker jeg også..

Skrevet

Jeg fikk svar etter et par-tre uker fra vi søkte. Fikk plass der jeg ville :o) Her blir det Kongsvinger igjen - kjempefornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...