Gå til innhold

hun vil IKKE sove i senga si på dagen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

9mnd å bare hyyler og skriker tror jeg blir gal snart!!

kan ikke trinlle ute hvergang hun skl ha en 20min blund heller! vil jo gjerne at hun skal sove i senga en av dagblundene hvertfall!! men så ender det med at vi må skippe den ene blunden fordi hun ikke vil sove i senga åsså har jeg er unge som griner hele formiddagen å er potte sur!!hva kan man gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det også sånn. Løsningen her ble å ta vogna inn i gangen på dagtid. Legger mini i vogna når behovet for en liten lur melder seg og vugger/triller til han sovner. Litt unødvendig pes, men greit nok når alternativet er ingen søvn :)

Skrevet

hei!

har tenkt tanken!

får prøve det!:)

Skrevet

Det jeg har gjort med mine barn er at di sover i senga si kun om natten.. Når dem blir lagt i senga så vet dem at det er natta og nå skal di sove.. Aldri vært noe tull. Om dagen sover di i vogna ute eller i gangen eller i vogga som står i stua...

Skrevet

Det har jeg gjort også... Fungerer kjempe bra.. Soverommet+seng= natta:=)

Skrevet

okei..kan jo være greit å skille mellom natt og dag sånn sett. hun sover kjeme godt å sovner med engang jeg legegr henne om kvelden,

triller jeg tur på dagen fks å stopper vogna for å sette den utafor våkner hun med engang.. tror hun hadde reagert likt på om jeg hadde hatt en vugge i stua eller annet. vogna kan kanskje funke i gangen men da må jeg vel trille den til hun sovner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...