Gå til innhold

Sovepose - noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt som er litt over 2 år, jeg har en voksipose som har blitt litt for kort, har jo egentlig bare denne vinteren igjen, så slutter han vel og sove etterhvertpå dagtid, tenkte om jeg skulle kjøpe en ny evn. en simo termo-pose med ekstra lengde, lengde opptil 133 cm, er noen andre som har noen anbefalinger, kan være opptil -20 her :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er mye ute å sover i telt på sommeren. Så vi var å kjøpte en riktig sovepose som går helt ned til tror det var -15 eller -20.

Den kjøpte vi på G-sport og betalte 800 kr. Husker ikke helt lengden på den, men den var i 2 deler så den kan brukes fra ca 90 cm og opp til du blir ca 10 år.

Superfonøyd med den.

Skrevet

Vi bruker bare en vanlig voksenpose i vogna. Legger det som er for langt enten under eller over henne, alt etter temp. Så på forskjellige barneposer, men fikk ikke anbefalt noen av de, fordi de ikke hadde temperaturspesifikasjoner og egentlig var for vår/sommer/høst. Så vi bruker bare en av våre poser nå, og det fungerer veldig bra.

Ett billigere alternativ i alle fall. Kommer kanskje til å kjøpe en jr pose til henne i vogna og telt-turer i vår/sommer/høst tiden.Da blir det nok en ajungilak little viking pose med glidelås som kan justeres i lengden.

Skrevet

Vi har kjøpt sovepose på XXL. Tror merke er Fjellreven. Litt usikker, den er i bhg nå. Men den er kjempefin. Tror de er ca 1,20 m. Også kjøpte vi en fleeceinnlegg som passet til den soveposen. Passer helt perfekt til den lange jenta vår som er 2 år og 8 mnd. Hun er 99 cm lang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...