Gå til innhold

Jeg røyker max 1 gang om dagen og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ammer etter 3 timer,kanskje mer! Kan dette påvirke melken på noen måte? Eller babyn min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tar 1 røyk hver dag, og venter 3 timer før du ammer, så går det nok bra.

Skrevet

Jeg har sett en film i forbindelse med at jeg gikk sykepleien. De filmet inne i magen samtidig som mamma'n røyka. Hver gang hun tok et trekk, vred ungen seg nesten i krampe. skikkelig ubehagelig å se på. Så det er nok ikke bare melka som blir påvirka.

Skrevet

Hadde ikke inntrykk av at HI var gravid?!? Hun spør om amming. De anbefaler faktisk røykende mødre å heller amme enn å gi mme fordi antistoffene i mm er viktigere enn skadene av nikotin. Mesteparten av nikotinen er ute av melka etter 3 timer og 1 røyk.

Skrevet

Hvis du bare tar 1 om dagen, er det virkelig nødvendig da? Eller klarer du ikke å slutte? Giftstoffene er jo i kroppen din, og man utskiller giftstoffer om natta. Det er IKKE bra for babyen din...Men hvis du ikke klarer å slutte så...astma/allergi er også ting gå tenke på, for det påvirker ungen din bare at du holder ham etter du har røyka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...