Gå til innhold

Får ikke dipp selvom pos El test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått dipp på tempen selvom jeg har fått klart pos. el test 3 dager på rad. Tror jeg skal bytte til og tempe analt istedet, tar nå oralt. Fikk ordentlig dipp forrige måned. Har vært forkjølet da, vet ikke om det kan ha noe og si. Men det har ikke slått ut på charten min. Er det uvanlig at det kan ha vært El uten denne dippen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er dipp?

Skrevet

Det er ikke alle som får tempdipp rett før el, eller om du har fått det tidligere tror jeg ikke det trenger skje hver gang. Du vil kunne se el i etterkant ved at tempen stiger. Men har du virkelig hatt positiv el-test 3 dager på rad? Jeg trodde den ble positiv en gang og så gikk den mot negativ igjen. Man har vel ikke lh stigning så lenge?

Skrevet

Hmm, hiver meg på her jeg vis det er noe her som har litt mer peiling enn meg....Når er d vanlig å få tempdipp før el? Fikk d en dag sammen med en svak el test og så var tempen vanlig igjen dagen etter sammen med an svak el test...Før og etter var el testene blanke og etter har tempen steget litt...

Hehe, d er mye å henge seg opp i når eg virkelig er klar for barn og gjør hva som helst for å få det fort til...Men spenningen ligger i når det skjer og om en er heldig og ender opp med en liten en til slutt:)

Lykke til med prøving alle sammen:)

Skrevet

Jeg har to tre positive tester hver gang over 2-3 dager:)...en syklus hadde jeg positive el-tester i 4 dager....antar at da fikk ikke kroppen til el første gang og prøvde å få det til en gang til....

Ikke alle får el-dipp før el...får man det derimot er eggløsning rett rundt hjørnet...altså innen 24 timer etter el-dippen....

El-dipp betyr at man har et temperatur fall rett før eggløsning...denne el-dippen kan man se på skjemaet man bruker til å skrive basaltemperaturen på....

Skrevet

Ok, takk alle sammen. Da håper jeg på det beste. Sist måned hadde jeg nemlig tydelig dipp og noe økning etter det, så ble litt skuffet. Men jeg har vel EL når testen viser det? Første dagen var den strekene like sterke dagen etter var test streken veldig mye sterkere en kontrol streken og siste dagen ble de like sterke igjen. Så jeg vil jo syntes det er veldig rart at jeg ikke har hatt det. Har tatt blodprøver med 14 dagers mellomrom også, så vi får jo se det der uansett. Men ser at det ikke bare er meg som har det flere dager. Sist mnd hadde jeg pos test i 2 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...