Gå til innhold

Nå gråter jeg!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bunaden min avdøde kollega og venn har strikket til meg i hus....

 

Den er ikke helt ferdig, men strømpene er ferdig. små fantastiske kunstverk.

Jeg er så glad jeg har fått den, men alikevel er det litt vemodig å få de små plaggene med strikkepinnene i. De siste maskene som var strikket av et fantastisk menneske.....

 

Mønsteret er borte, så nå skal jeg ut å jakte på det slik at bunaden blir ferdig til jul!

Kollegaer har sagt seg villig til å hjelpe meg. Det var kjære Gudruns ønske at den bunaden skulle bli ferdig!!!

 

Savner min god venn og kollega. Julaften skal jeg tenne lys på graven hennes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg kan si til deg. Trist når fantastiske mennesker dør.

 

Kondolerer. Håper du får bunaden fedig til jul.

 

Klem!

Skrevet

Så sterkt....og flott at du nå har den hos deg og kan få den laget ferdig. Godt med slike minner:-)

Skrevet

Sånne ting er jo så personlig............jeg er så rørt.

 

Jeg har sett nærmere på den nå. Vesten buksa og strømpene er ferdigstrikket. bare å montere og sy på bånd. fant den på nettet. må være den. Så om jakka ikke blir ferdig så får det nå være!!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...