Gå til innhold

Er det ikke fler her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som ler litt av innleggene her inne.. Syns det er litt morsomt å lese forskjellige innlegg her, om skrive feil og etc.. Morsomt at folk egentlig kan bli så forbanna for egentlig ingenting.. hehe..

Om noen blir "kranglete" for dette så syns jeg egentlig bare det er veldig morsomt også.. hehe..

Og ja jeg "gjemmer" meg bak anonym knappen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe;) helt enig me deg jeg;)

Gjemmer meg jeg oxo :P

Skrevet

Tror det er derfor de fleste er her jeg, for underholdningens del og for å slenge litt med leppa og få ut litt damp. Det er jo ikke så ofte det er debatter om noe nyttig her inne på krangle i grunnen;-) Så joda, jeg trekker på smilebåndet jeg også når jeg er her inne, og morer meg over hvor lett folk lar seg hisse opp.

Skrevet

syns det er sykt morro og kverulere og diskutere.. og må si at dette er god underholdning:)

Skrevet

*Fnis* har du så lite å finne på at du må diskutere med deg selv?

Skrevet

*fniiis* sjøl. I god krangleånd: Synes du ikke den spøken er LITT oppbrukt nå?

Skrevet

Nei igrunn ikke. Hvorfor skulle den være det? Det er da ingenting som skiller innlegger nr.1 fra innlegger nr.2 og nr.3 her, er det det da?

Skrevet

"Dom" var det det beste du hadde?

Skrevet

det spiller vel forsvinnende liten rolle om du greier å skille de anonyme fra hverandre når det gjelder alder og holdbarhet på den spøken...

Skrevet

"Dom" er vel ikke så mye verre enn "igrunn".

Skrevet

hvorfor begynne å krangle når hele jævla innlegget handler om folk som blir sure og irriterte for ingenting, så gidder du å hisse deg opp for dette her???? må bare le av deg ;)

Skrevet

Ok,jeg ler igjen..

Dom?? Som dømme el dømt?

Det blir for DUMt

Skrevet

Første gang jeg skriver noe på denne siden,men dette måtte jeg bare si meg enig i:)

Jeg er innom denne siden å kikker stadig vekk for å få meg en god latter;) Må si at det jeg ler mest av her inne er de innleggene hvor det klages på alle kranglerne,og hvor frekke/rett fram folk er på denne siden!!!hehe... Det er jo det denne siden er til,å krangle med folk!!! Også så mye rart det går ann å hisse seg opp over?! En annen ting som er morsom er jo at siden er full av ironi til tider,og t.o.m. da blir folk hissige og provoserte:)hehe...

Så nei,du er ikke den eneste som ler av innleggene her inne,hehe....

Skrevet

Så hvor mange skriver jeg med her? 1 eller 3-4? Hvis det hadde vært mulig så skille dere fra hverandre så hadde jeg jo gjort det.

Eksempelvis er det veldig vanskelig å vite at innlegger nr.2 i en tråd er den samme som innlegger nr. 5 i samme tråd. Så så lenge anonym vil være anonym, så er anonym en person. Hvem som står bak anonym er revnende likegyldig, men det gjør det ikke lettere å vite forskjell.

Skrevet

Har ikke hisset meg opp over noe som helst jeg!

Skrevet

Hehe.. Jeg skrev jo det at hvis folk skulle bli "kranglete" for dette innlegget så skulle jeg le av det også... Og jeg sitter å ler nå :)

Litt morsomt at folk dummer seg ut litt.. hehe

Skrevet

Oi det manglet et mellomrom. Ja det er jo mist like ille som basic u og o feil! DOH!

Skrevet

Dette er SÅ bra:-D Her krangler faktisk folk om hvorfor de krangler jo. Hvis ikke dette er god underholdning så vet ikke jeg. Og tenk hvor mange menn som får det mye lettere når de kommer hjem fra jobb i dag etter at hormonuglene har kjeglet seg ferdige her først.

Skrevet

dere er noen jævla idioter hele gjengen... aahh deilig å få det ut ;p

Skrevet

Man kan også bruke det i den settingen jeg gjorde. Står så i ordboka.

Skrevet

Jeg skrev også det at jeg syns det er morsomt å lese innlegg om skrive feil og sånn også.. Folk krangler faktisk om skrivefeil på dette innlegget også.. hehe.. dobbel underholdning jo..

Skrevet

Hvis det er snakk om bruk som i utrykket "i bunn og grunn" ja, men det er det ikke her. Og hva i all verden mener du med å "bruke det i den settingen jeg gjorde"?

Hilsen en som ikke trenger ordbok

Skrevet

Settingen = måten jeg brukte ordet på. Man kan bruke "i grunn" på samme måte som "i grunnen", står i ordboken. Så da forholder jeg med til en ordbok og ikke til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...