Gå til innhold

Skulle vært og gitt


Anbefalte innlegg

Skrevet

blod i blodbanken i dag jeg........men glemte det rett og slett.....så da blir det tidlig opp i morgen og ny time. Tror det er bra for kroppen å skifte ut litt i ny og ne:-)

 

Det påstås at vi som gir blod blir sjeldnere syke og ikke så hardt angrepet som andre når det gjelder forkjølelse, influensa etc...

Noen andre blodgivere her inne som kan se at det faktisk stemmer? Jeg synes nemlig det gjør det:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir også egentlig blod, men med en mengde graviditeter og ammeperioder de siste årene er det en god stund siden sist jeg tappet ut noe. Jeg er sjelden syk nå som jeg ikke gir blod, så jeg vet ikke om det stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...