NickNoLte Skrevet 6. desember 2007 #1 Skrevet 6. desember 2007 Noen som har erfaring med skandia banken? og lån i skandia banken... har ikke satt meg helt inni det, men noen med erfaring?
lenej :o) Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 jeg har skandiabanken. veldig fornøyd ja.. min kjære har lån der, det er helt ok.
Pappas fultreffer :) Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Vi har Skandiabanken. Vi har også både huslån og billån der, og vi er veldig fornøyde. Ekstra pluss er det jo at de er gebyrfrie på alt.
NickNoLte Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2007 jeg må ha lån og konto... jeg har ikke satt meg inn i noen banker enda, men så har jeg jo hørt at skandia banken er bra.. men jeg har altså ikke sammenlignet rundt omkring..
Dotten Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har Skandiabanken. Har ingen lån der, med unntak av kreditt på konto. Veldig fornøyd, og alt er gebyrfritt. Tror også renten er bra!
klg,2 boys now:) Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 har ikke skandiabanken.men jobber i butikk å vi har alltid store problemer med kortene defra.de er så tynne i plastikken at de blir ikke registert.
agent007 Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Både jeg og min mann har Skandiabanken og er kjempefornøyd.. For noen måneder siden flyttet vi lånet over også og alt er helt topp. Jeg har hatt Skandiabanken i maaaange år og har aldri opplevd kortproblemer i butikkene slik som maaaammmmaaaa beskriver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå